Taggar

, , , , , , , , , ,

alltså nu har jag tillbringat alldeles för mycket tid i sängen :)   ja har så ont i ryggen att jag knappt kan gå ………. känner mig som en gammal tant på 90 år eller nåt :)

54921_1245275516

magen började krångla igår på förmiddagen men de gör den ju ibland så jag gick till jobbet o tänkte att de går väl över ……….. men under eftermiddagen blev de bara värre o värre ……. börja bubbla i magen, kallsvettades o frös. de var bara att erkänna för sig själv att de skulle inte funka att jobba hela kvällen …… o faktiskt, är de så att jag fått någon sorts magsjuka gör jag bara alla andra en björntjänst, att smitta alla i min omgivning är ju inte så smart

tant

jaja, magen är bättre idag men med tanke på hur mycket jag sovit så är de inte konstigt att min rygg protesterar ……… gick o lade mig igår när jag kom hem vid 18 tiden o sov till kl 9 imorse …… lade mig igen vid 10 o sov till 13 :)   o nu känner jag mig trött igen, tillräckligt trött för att kunna sova nån timma åter igen ………..