Taggar

, , , , , , , , , , , ,

jaha denna helgen bara sprang förbi mig. sitter här i soffan ……… o känner att jag är så trött att jag nästan somnar sittandes. de har inte varit påfrestande att jobba utan de är mer att jag är sån kvällsmänniska o inte går o lägger mig i tid för att de ska kännas okej att gå upp vid halv 6 när jag börjar tidigt !!!  ja känner mig lite som ”alfons åberg” om kvällarna …….. — ska bara är mitt motto :)

alfons

varit ute o gott med scooby …….. minoo ville inte promenera så jag gick tillbaka med henne efter en kort runda. o sen var jag o scooby i skogen nästan 1 timma. han fick springa lös en liten stund på åkern bort mot holmen o de gillar han, han skuttar som en känguru, så roligt att se hur glad han är :)  nu har han blivit av med dagens energi iallafall o de känns skönt för mig oxå.

sitter här i soffan o har precis ätit lite kycklingsallad ….. har tagit mig ett glas vin men tror jag skiter i detta o går o lägger mig fast klockan inte är mer än 9 :)