Taggar

, , , , , , , , , ,

idag är jag ledig o de känns helt underbart skönt …….. efter 7 dagars jobb är jag förtjänt av lite ledighet tycker jag …….. sov ända 9 och vaknade utvilad med lite lagom ont i ryggen …… får alltid de när jag ligger för länge ;)

hf

fixade lite frukost åt mig o Tina o sen åkte vi till Jönköping. tina har tid oss en hudklinik ”hairfree” som med hjälp av laser tar bort tatueringar ……… inte de billigaste precis men hon betalar ju själv o vill hon göra detta så är de hennes val ……. hon hade tid kl 12 o första besöket var bara att gå igenom hur de funkar och vad Tina ska tänka på innan o efter. så de blir att åka till Jönköping fler gånger ….. nästa gång blir i början på juni :)

efter besöket på hudkliniken så åkte vi givetvis till A6 ……. skopunkten nästa :)  o visst blev vi några skor rikare ……… Tina ville även gå in på HM men hitta inget speciellt där. varsitt linne är ju bra att ha men annars ………. tycker om HM’s kläder men stor som jag är finns de sällan något för mig som passar :(  var inne på IKEA oxå …. o där hitta jag vita kuddfodral …… köpte mig 2 iallafall. räcker med 2 likadana, får leta vidare för någon mer kudde vill jag ha i soffan :)

IMG_0715

på vägen hem så stannade vi på solåsen o glodde lite på Lager 157 och givetvis RUSTA men de blev inget shoppat där …….. men hade en bra dag med min fina Tina :)