Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

Ledig idag …. LEDIG med stora bokstäver o de innebär att jag sover länge o de var precis vad jag gjorde …………. har inga större planer för dagen. har tänkt att ta dagen som den kommer :)

på eftermiddagen saknades lite i matväg hos oss så jag o Martina åkte till ICA utanför ICA mötte jag C o hennes gulliga dotter ……….. hon sa att jag är välkommen att ta en kaffe sen om jag vill …….. o som vanligt svarar jag — mm kanske, hör av mig sen !!!

varför är jag sån  ………… att vara känns som oftast som en börda, något jag tvingar mig till, inget jag önskar o inget jag ser till att ordna om jag inte känner mig tvingad :( förstår inte varför jag känner så för när jag väl är social så tycker jag de är så himla kul, och jag har ju så himla roligt med dem jag träffar :)

IMG_0746

iallafall fick Martina mig att gå till C ……. vi bor nästan grannar o jag lärde känna henne nu när jag bytte jobb :) hon var i full gång i att baka …….. satte precis in en form med bröd som blev helt underbar :)

IMG_0745

efter brödet fick gjorde hon ett helt gäng med rumänska kakor ………. dom var helt underbart goda o även dessa fick jag med mig ett gäng av hem :) så att Martina o Vanessa kunde smaka oxå :)  en perfekt torsdag ……. tackar C för superroligt sällskap som varade i flera timmar ………. jag måste verkligen skärpa mig :P