Taggar

, , , , , ,

och jag har ledig helg ……… sade visserligen till att jag kunde jobba i helgen om någon saknades o visst har mina fina kollegor försökt få tag i mig idag på morgonen. men hade stängt av telefonen. vid 6 tiden i morse tyckte jag att jag behövde sova lite :(   min mage har varit total katastrof inatt ………. får inte behålla något överhuvudtaget. mer eller mindre varit på toa hela natten …….. lyckades somna vid 6 tiden tror jag o har sovit till lite efter 10

te

gick med vovvar på kissrunda o de var precis att jag han in i tid o nu sitter jag är med plattan o en kopp te, uppkrupen i soffan ……….. har ingen ork o känner mig helt slut :(  kan inte bestämma mig om jag ska sova lite till eller om jag ska försöka göra lite nytta. tänker som så att de kanske är bättre om jag är upp nu på dagen o försöker sova tidigt ikväll istället …………….