Taggar

, , , , , , , , , , , ,

tiden går så fort …………. jag hinner inte riktigt med …… inte med något ting :(  ligger efter med de mesta ……. tvätten, maten, städandet men oxå bloggen som jag så gärna vill skriva i men har inte tiden o lusten.

jobbar ganska mycket o när jag väl är hemma så känns de som om jag har tusen saker att göra. svårt oxå att förklara men jag tror de sitter i huvudet de här med min smärta ….. för de är precis som om kropp o huvud ställer in sig på att när jag har en ledig dag så har jag så ont att de tar typ hela förmiddagen för mig att bara äta frukost o gå ut med vovvar …………. jobbar jag får jag mycket mer gjort. visst har jag ont även när jag har ont men de är som om huvud o kropp hanterar de på ett annat sätt. är iallafall så jätteglad att jag kan jobba o att jag har ett jobb som jag bara älskar :)

IMG_0725

idag gick jag iallafall upp lite tidigare, vaknade redan vid 6 tiden men halvsov fram till halv 8 o sen har jag o scooby tagit en rejäl promenad i skogen, så att han fick springa av sig ordentligt. erkänner att de har blivit dåligt med långa o bra promenader denna vecka :(   men nu har fått lite frukost han oxå o nu ligger han o sover under täcket i min säng :)  o Minoo har även hon fått en lagom promenad o jag sitter här parkerad vid datan med en stor mugg kaffe. har precis ätit frukost ……… lite mannagrynsgröt med jordgubbar o mjölk :)  de var gott de ……………….