Taggar

, , , , , , ,

jaaaa, jag vet …….. jag är som jag är o till de hör de att jag har lite svårt att hålla tyst vilket ofta innebär att jag talar om för andra vad jag tycker o tänker. har egentligen bara gått o väntat på detta ……… o idag hävde jag ur mig kanske både ett o två ord för mycket ……… men den himla människan får skylla sig själv :(

bitch

efter bara haft halvdag på jobbet så åkte jag mer än tacksamt hemåt för att skingra mina tankar på annat håll ………… arg som ett bi, irriterad som få o så fruktansvärd ockuperad med tankeverksamhet på den lilla obetydliga människa.

förstår inte hur andra orkar engagera sig så mycket i vad andra gör o vad dom ska göra. varför kan man inte bara sköta sitt o låta andra vara ifred.  hoppas människan vågar ringa mig privat en gång till så ska ge iväg en sådan repa att hon vill inte titta på mig igen ……. fy fan säger jag bara :(

dags att göra något annat ……. få tankarna på annat håll ………. ha en skön eftermiddag alla där ute …… kära läsare :)