Taggar

, , , , , , , , , , , ,

jobbat en lång dag idag men har fortfarande energi kvar :)  ska inte göra något avancerat men min energi gör mig tacksam ……… har haft mycket ont de senaste veckorna men idag känner jag knappast någonting :)

tror jag vet vad de beror på :)  fick idag en bekräftelse på att jag inte bara haft rätt utan oxå att de är fruktansvärt hemskt att bli baktalad och som vuxen utsätta någon annan vuxen för ren och skär mobbning ……….. att vuxna människor går om kring med osanningar och ljug …….. känner med hela mitt hjärta att jag hade rätt och att de är rätt åt dig/er som fick en rejäl tillrättavisning idag ………. de kunde inte ha känts bättre än vad de gjorde ……… tusen tack till dig som trodde på mig o orkade ta tag i de hela :)

wolf

har nu stekt ett gäng pannkakor …….. både till kvällsmat för oss  idag o för mig att ta med till jobbet imorgon då jag inte har lunchrast utan lite längre frukost :)  snart blir de en promenad till o sen en dusch för att till slutligen dyka i säng :)