Taggar

, , , , , , , , ,

att vara ledig en måndag tycker jag ger mig mer än att vara hemma en söndag :)  sov kanske lite för länge, som vanligt när jag är hemma men många tidiga mornar tar ut sin rätt i denna trötta kropp :)

framåt lunchtid så for jag o Martina iväg för lite ärenden. givetvis kör hon när vi är ute o de går verkligen så mycket bättre ……. är stolt över min Tina :) lugn o sansad fast jag kanske emellanåt är lite för högljudd o lite nervös o stirrig men de är jag i ett nötskal :)

sen efter middag o de blev dags för lite mat ……….. ugnsbakad lax med citronsås o färsk potatis …… både jag o Martina äter helst fisk o vi får väl passa på när inte de andra är här ……….. Vanessa o R var här i söndags o åt lite efter att jag kommit hem :)

törstig

på kvällen hade jag ett härligt besök av en vän jag inte umgåtts med på jättelänge. så skönt med vänner som man är avslappnad med som inte hänger upp sig på att man inte träffas hela tiden …….. måste oxå nämna att jag har fler sådana vänner :)