Taggar

, , , , , ,

usch vilken mardrömskväll ………….. scooby smet ut igenom staketet :( inte vet jag hur o vart i staketet han lyckades trycka sig emellan …….. men de värsta av allt är att de tog en stund innan jag märkte de ………. säkert en lite längre stund.

jag satt i soffan o kollade film, tog ett glas vin o med plattan framför mig o spelade spel samtidigt ……….. så jag erkänner, hade inte speciell bra koll på honom :(

IMG_0787

skrämde ut Martina så att hon kunde hjälpa mig. gick först åt skogen där vi brukar promenera varje dag men de började ju bli mörkt o inte så lätt att leta där. tillbaka till bostadsområdet. de var lite folk ute här o där ……… frågade alla om de sett min scooby o de var nån som sa att dom hört mycket skällande en bit längre in på området för en stund sen ……… Martina var redan där o hade hittat den lilla rymmaren ……. men han vägrade komma till henne ……… men när han  hörde mig så kom han springandes :)

de var längesedan jag hade så ont i magen o hjärtat ……… tror jag skulle förgås av sorg om de hände scooby något ……… mitt lilla hjärta :) nu får inte scooby vara ute utan att jag har uppsikt över honom på baksidan ……….. bästa vovven :)