Taggar

, , , , , , , , , ,

har i några veckor varit lite orolig för hur de ska fortlöpa med jobb o så !!! vi är ganska många vikarier o några som har börjat under sommaren vill oxå vara kvar :)  har givetvis hållit hoppet uppe då de är 3 st av mina kollegor som fått nytt jobb nu efter semestern :) givetvis vill ja ha någon av de tjänster men ett vik är lika bra :)

efter lunch tid ropade chefen på mig :)  samtidigt som man blir lite rädd att man gjort något fel så fylls hjärtat o hjärnan med lite hopp :)

jo jag fick lite bra kritik, skönt att de ger lite respons ……… jag är aldrig sjuk eller har någon frånvaro att prata om, jag ställer alltid upp o många av  kollegor har talat om att jag är duktig ……….. de värmer hjärtat. jag trivs verkligen o vill jättegärna stanna kvar. jo jag fick stanna kvar, fick en helt egen schemarad till och med :) de fanns tre rader på schemat jag fick välja mellan o valde en av dem som var på 100 %

känns jättebra …….. nu kommer jag få lite ledigt när jag ska vara ledig, behöver bara jobba var tredje helg o kan planera mitt liv …….. underbart :)