Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

ibland undrar jag varför jag överhuvudtaget bryr mig om att ha vänner. jag har inte många o de vill jag inte ha heller. har ett fåtal och dem vet jag att jag kan lita på :)

men ibland försöker jag ge mig ut i de sociala men de slutar alltid likadant. jag vet att jag har många fel o brister. jag är alldeles för rättfram o ärlig. jag kan vara burdus i mitt sätt att uttrycka mig ………. och jag vet oxå att de är de som gör att människor har svårt att ta mig för den jag är …………. tråkigt men sant.

ärlig vänskap

men kan samtidigt säga att tar mig man mig för den jag är så har man en vän in i döden utan krav o förpliktelser men då måste man oxå tåla att höra en och annan sanning :( som kanske inte alltid är rosenröd ………. men jag säger inte heller något för att såra utan de är med välmening jag säger de och jag säger de för att jag tycker de är bättre att jag säger än att alla andra snackar bakom ryggen …………

anymore

har på kort tid fått mitt vänskapshjärta krossat två gånger och nu skiter jag ärligt talat i det ……. nu får de vara nog :(  förstår mig verkligen inte på människor !!! alla säger att dom vill ha raka och ärliga människor runtomkring sig men när ärligheten kommer fram då blir dom sura, arga o snackar skit så de rycker ur öronen ………. patetiskt !!!  ja men så sant så ……… hade förväntat mig något lite bättre men ack där bedrog verkligheten fantasin åter en gång ……….. nu får de vara nog för denna gången iallafall :(