Taggar

, , , , , , , , ,

de är söndag o jag sitter o äter frukost :)  klockan är ungefär 11 ……. har jobba några timmar på morgonen o har kvällspass kvar denna helgen :)  har inga problem med att jobba helg när jag har de korta delade turerna …… tycker lite tvärtom tror jag :)  de är väldigt skönt att vara ledig en vardag istället ……. inte så många andra som är lediga då o inte heller en massa måsten utan jag brukar kunna ta de lugnt bara :)

nu har Vanessa o Rikard varit här en stund. Rikards syster var med o hon hade sin nya hundvalp med sig ……… de gick hur bra som helst med alla vovvar !!! en liten blandras med bland annat fransk bulldogg ….. den andra blandningen kom jag inte ihåg :P  söt var den iallafall …………

har snart lagat färdigt maten o tror jag måste lägga mig en stund. för de var hemskt var trötter jag är …….. kan knappt hålla mina ögon öppna :)