Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

efter att ha jobbat till kl 15 så åkte jag direkt hem för att gå en liten runda med vovvar. åkte sedan direkt iväg för att träffa min handledare o syo ….. har tänkt att läsa färdigt någon gång oxå :P   måste verkligen ta tag i det nu ……….. men de verkar inte bli så lätt som jag trodde ……. men de är bara att ta tjuren vid hornen även om de innebär att jag de tar lite längre tid att läsa o att de kanske är mer att läsa än vad från början trodde …….. tiden får utvisa :)

uggla

på vägen hem stannade vi först på Mac Donalds, givetvis när Martina är med, jag gillar inte alls Mac Donalds men gav mig denna gången för de är verkligen längesedan nu !!! sen gjorde vi ett stop på ”citygross” …….. tycker om att gå där o titta. idag gjorde vi verkligen lite fynd :)  på deras avdelning för hemmet så hade dom en massa prylar med 75 % rabatt …………  köpte kassavis med grejer till tjejerna :)  allt från pajformar, kökshanddukar till ljuslyktor o muggar :)  idag var de kuligt att handla :)