Taggar

, , , , , , , , , , , ,

äntligen fredag säger jag ………. känner mig mer än helt slut i kroppen !!!  ska bli underbart skönt med ledig helg :)

jobbade till halv 5 o sen åkte jag iväg för att möta upp tjejerna :)  Vanessa o Rickard har varit hemma nån timma o vart ute med vovvar o för att sätta fart på Martina, som kan behöva lite puffning emellanåt :)  vi möttes upp på La Bella för att äta lite mat tillsammans ……….. vi åt Pizza allihopa :)  jag åt bara min halva pizza o blev så mätt att jag visste inte hur jag skulle orka handla lite innan vi åkte hemåt :)

vi var som sagt i affären o handlade lite o vi var även på rusta ……… har länge gått o titta på de vita konstblommorna men inte kunnat bestämma mig men idag köpte 3 st som jag tycker blev alldeles perfekta i min blåa vas :)

IMG_1084

köpte även lite till Vanessa o Rickard ……. bland annat nya glas o en som Vanessa sa ”fancy” brödrost :)   o nya handdukar till Martina ……… nu gäller de att hålla i pengarna för de var hemskt vad fattig jag blev :)

eclipse

kvällen tillbringades i soffan med mina fyrbenta vänner, ett glas vin o ”eclipse twilight ”  skön fredagskväll till er där ute :)