Taggar

, , , , , , , , ,

har efter jobbet idag varit o tittat på min nya lägenhet ……. kan inte säga att jag tycker om skicket den var i :(  gillar läget på lägenheten o tycker väldigt mycket om att jag bara har en granne på ena sidan som är vägg i vägg så att säga :)

tror de var århundradets fulaste tapeter i sovrummet, jättestora konstiga blåa blommor ……… fy sjutton som de såg ut :(   men de kan lite målarfärg rätta till skulle jag tro !!!   i vardagsrummet var de vita väggar vilket är min smak men fruktansvärda plafondlampor uppsatta på väggen på två ställen o en sån där klocka som man klistrar själva siffrorna direkt på väggen som även den satt på ett udda ställa — precis jämte balkongdörren ???  dessa saker är ju inte bara att ta bort utan att lämna väldigt fula märken efter sig ……… får väl se hur jag löser de !!!

hallen gillar jag inte riktigt heller för de är egentligen ingen hall. får se vad vaktmästaren säger om att ta bort en garderob, vill i stället ha en av mina byråer som förvaring :) köket var väl egentligen värst, total katastrof enligt mig :(   de såg ut som om skåpluckor höll på att falla ner till golvet, slitna handtag till luckorna o så vidare :(  de vill jag verkligen ha omgjort ……. hoppas jag får de för de andra kan jag ju faktiskt fixa själv …………. jaja får väl prata med områdeschefen när jag är ledig nästa gång :(