Taggar

, , , , , , , , , ,

så fruktansvärt omoget ………. de gjorde faktiskt ont i hjärtat när jag kom till soprummet för att slänga sopor på förmiddagen och möttes av denna synen :(

IMG_1099

så himla omoget att bara ställa de där, om du nu inte vill ha de du fått av mig så kanske du du kunde lagt de i min brevlåda eller ställt de på min altan eller så kunde du helt enkelt slängt det i sopnedkastet. hade faktiskt varit bättre att bara slänga de istället :( så hade jag sluppit få denna känsla av nonchalans o förnedring :(

IMG_1101

det är faktiskt helt ok att inte vilja ha något som du fått av mig men att bete sig så omoget är något jag inte förstår ……….. undrar vad du gjort av de fina ljuslyktorna du fick i födelsedagspresent ………. har du slängt dom eller stod dom där oxå från början men någon kanske han före mig o tog dom …….. de lär jag väl aldrig få reda på :(  så himla tråkigt att men beter sig så här mot andra o inte kan vara rak o ärlig :(

saknar ditt sällskap iallafall  men de spelar ingen roll, inget ja kan göra något åt  :(