Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

idag var de äntligen dags ………. enligt Martina iallafall :)   vi spenderade dagen på IKEA och A6 ……….. först var vi på IKEA för att se om hon kunde hitta de hon ville ha efter att ha tittat på hemsidan :)   jodå de blev soffbord,köksbord dock inte stolar till :)  fanns ju givetvis inte några som Martina ville ha till vettigt pris ………. går liksom inte att köpa en köksstol för 800 kr styck precis nu när precis ALLT behöver köpas :)  hoppas vi hittar stolar någon annanstans istället. Gillade dock spegeln hon köpte, en jättesmart o lagom stor spegel för hallen, en spegel som går att öppna o där de finns förvaring utrymme för diverse saker bakom, verkligen superbra :)

IMG_1116

för övrigt så blev de handlat lite av varje :)   tallrikar, grytor, bestick, glas plus lite annat heminredning …………. hon vet vad hon vill ha iallafall min fina Martina :)

IMG_1119

en av favvo affärerna på A6 …. ”ur & penn” 

efter IKEA gick vi in på A6 för att titta lite :)  givetvis måste hon (läs=tina) in på HM och för en gång skull hitta jag en tröja där inne till mig som faktiskt passade. blev så glad så jag tog 2 st i olika färgställningar …………. o till min stora förtjusning var de halva reapriset när jag kom fram till kassan o skulle betala :) sen är de ett måste för mig att titta på skor ……….. vill ha nya boots till hösten o hittade ett par som jag gillade jättemycket ……. även dom var på rean :)  o när jag kom fram till kassan så säger tjejen bakom disken — dessa boots är felmärkta, dom kostar 199 kr !!!  nej men se där, 100 kr billigare än vad prislappen säger ….. passar mig utmärkt o tack för det :)

IMG_1120

direkt efter Jönköping åkte vi till Reftele för att hämta hem Minoo :)  stannade en stund hos Vanessa o R men både jag o tina var trötta och jag tror Vanessa blev lite stött för att vi inte stannade men de blir fler gånger o snart, riktigt snart bor även hon nära igen o då kan jag springa där så att hon tröttnar på mig :)  trodde Minoo löpt färdigt men icke, de blev total kaos när jag kom hem med henne ………. scooby var så mycket på henne att när jag höll Minoo i famnen så hoppade scooby upp o bet mig i armen :(  inte lätt med vovvar o löptider :P

11992393_10153690416874642_1436717223_n (1)

ringde bästa H o fick på en gång lämna Minoo där ett par dagar, hoppas o tror faktiskt de är över på närmaste dagarna ………… borde kunna ta hem henne till helgen tror jag. får väl se, tiden lär ju utvisa även de :)  kan ju säga att när jag väl var hemma så var klockan ganska mycket o jag fastnade i soffan rejält ……….. kvällspromenaden blev en väldigt lång o en väldigt blöt så de var skönt med en dusch o sen krypa ner i sängen :)