Taggar

, , , , , , , , ,

nästan direkt efter jobbet så åkte jag o Harley mot Bredasten i Värnamo för att möta upp J (läs=matte) …….. de är bara att erkänna att de funkade inte. har tyvärr inte sagt hela sanningen till J fast jag lovat att jag ska ……….. vet att hon lät Harley komma till mig för att hon helt enkelt inte hade tid för honom, och för att hon behövde komma igång med jobb igen ………… o jag ville så gärna hjälpa, o Harley har verkligen satt spår i mitt hjärta …… så väldigt speciell vovve men Harley är en bestämd o väldigt dominant liten herre ……. en stor vovve i en liten kropp :) för alla tre vovvars skull tror jag de blev bäst så här iallafall ………

IMG_1181

kan inte annat än att säga att Harley blev mer än glad o uppspelt när han fick se J :)  och jag hoppas verkligen att jag uppfattat J på rätt sätt ……… att hon längtat efter Harley är utan tvekan så ……… men jag hoppas med hela mitt hjärta att hon lyckas pussla så att allt stämmer för henne

IMG_1182

kommer verkligen att sakna Harley ……… på väldigt kort tid har han satt spår ii mitt hjärta den lilla krabaten ……… de var tomt på kvällen ska gudarna veta :(

pawprint