Taggar

, , , , , , , , , , ,

de är inte ofta jag är hemma från jobbet men idag gick de inte :(  mina ben o övre delen av ryggen var så smärtsam att jag låg o grät. de gick inte ens att komma ur sängen ……… många gånger när jag har de som värst så hjälper de med ett hett bad eller en riktig lång o varm dusch ……. men idag kom jag inte ur sängen ens :(  vid halv 9 hade jag fortfarande inte stigit upp o de började bli lite akut med toabesök ……. ringde o väckte Martina så hon fick hjälpa mig så att jag kom upp ståendes åtminstone. bara jag väl kom ur sängen så klarade jag mig att gå till toa :(   inte mycket att välja på, Martina tog vovvar på kissrunda medans jag sakta men säkert gjorde vad som var tvunget !!!

scomin

vid 12 tiden började kroppen fungera ……….. och då tog jag mina fyrbenta på en promenad. vi gick väldigt sakta o var inte ute så länge men dom fick iallafall komma ut en stund :(   vid 2 tiden åkte Martina hemifrån för att spendera kvalitetstid med sin pappa …….. hör o häpna faktiskt men sant !!!  strax efter att hon åkt så kom Vanessa hem och hjälpte mig att laga mat ……… sen satt vi vid köksbordet o pratade o målade lite tills R kom för att äta med oss :)

vi avslutade allihopa dagen med ett Rusta besök :)   köpte inget direkt men tycker de är så roligt att gå o titta nu när tjejerna håller på att möblera o göra iordning sina egna hem :)   skulle köpt brödrost till Martina men de var slut ……… tyvärr :(

enjoy

skön fredag till er där ute …………. de blir en tidig kväll för mig iallafall :)