Taggar

, , , , , , , , , , , ,

vaknade inte så tidigt men tillräckligt tidigt för att jag skulle kunna sitta o dricka kaffe o äta lite frukost i lugn o ro. idag var de åter igen för en sån där dag som sliter så fruktansvärt på kroppen ……….. Vanessa o R flyttar från Reftele till Gislaved !!! kl 10 var de dags för dom att hämta nyckeln till sin nya lägenhet och vilken lägenhet ….. den är verkligen superfin ……… jag skulle verkligen vara helt överförtjust i att ha en sådan :)

första vändan gick till Reftele vid 11 tiden. R hade släp på sin bil så vi fyllde det o min bil o sen åkte vi till Gislaved. där kom R:s pappa för att hjälpa till att bära ….. mycket uppskattat från min sida kan jag säga :)  jag åkte ytterligare en runda till Reftele för att hämta fler saker sen körde vi ner till min lägenhet med släp för att hämta Vanessas möbler plus de möbler dom har fått av mig :) dom har fått mitt stora ekbord som jag inte får plats med i mitt nya kök och även alla vita byråer i hallen ……… dom har bättre användning av dem än jag ……… köper väl åtminstone en ny iallafall :)

klockan han att bli nästan 4 på eftermiddagen och då ville både jag o Martina hem. för de blir ju även en runda till Landvetter flygplats i kväll då C kommer från Norge :) lagade lite mat och rastade vovvar en lång stund  i  skogen o sen en snabb dusch :) vid halv 8 begav jag och tina oss iväg för att möta C …………  sover nog gott inatt :)