Taggar

, , , , , , , , , , , ,

för idag är de min födelsedag :)   är verkligen glad att jag stannade hemma igår, även om jag mår så himla mycket bättre idag så är jag väldigt förkyld men energin är mer eller mindre tillbaka :)  har ledig dag idag så jag kan fira min födelsedag med gott samvete ………… o den blir firad med Vanessa som de ser ut :)

IMG_1215

Martina o C lånade min bil vid 12 tiden för att hämta nya kissen Bilbo :)  en runda till Nässjö blev de för dem. och jag hoppade av hos Vanessa …… först hade hon klipptid och sen gick vi till Chili Tai för att äta mat ……… mätta och belåtna så ville jag till Kappahl, häromdagen när jag var där med Martina så hittade jag ett par jeans som jag har tänkt på o vill köpa …… sagt o gjort, ett par jeans o ny top till mig :) o Vanessa fick oxå ett par nya jeans o en tröja …… bäst att ge lika :) Martina fick byxor häromdagen …….

efter att spenderat lite för mycket pengar så kan jag ju lika gärna fortsätta så vi tog en runda till Nilles oxå …….. Vanessa fick lite, kan inte riktigt låta bli :)  sen blev de fika hos henne med god tårta som hon köpt ….. så gulligt av henne. blir lite rörd faktiskt för de är inte likt mina tjejer …… när dom var små så trodde dom inte att jag hade någon födelsedag för jag har aldrig velat fira min ……. men på senare år har dom börjat uppvakta även mig o de är så fint av dom …… mina fina tjejer :)

IMG_1220

Vanessa med hennes ”chewie” :)

vid 5 tiden kom Martina o C tillbaka från Nässjö med en söt Bilbo i släptåg :)  fikade en gång till o sen kan jag erkänna att de var skönt att åka hem !!! gjorde inte så mycket mer än duschade o åt lite kvällsmat sen blev de sängen …… o de var skönt att lägga sig, tror inte jag hann lägga ner huvudet innan jag sov :)

received_10208090473878657

Bilbo :)