Taggar

, , , , , , , , ,

då vart de dags igen …….. återigen en tur till Landvetter flygplats. dags för C att åka hem igen …….. han har varit hos Martina lite mer än 1 vecka ….. han hade nog stannat längre om de inte var för att han måste tillbaka till skolan ….. tror de är sista terminen för honom på högskolan. sen återstår de väl att se vad som händer med de två !!!

IMG_1202

precis när jag stannat på parkering på Landvetter får jag samtal från min chef som vill att jag ska infinna mig på kontoret om 10 min !!!  nu så här i efterhand så är de ju lite märkligt hur man kan säga så när jag har ledig dag ……… förklarade givetvis att de inte är riktigt möjligt då jag var mer än 10 mil bort …….. möte imorgon kl 8 !!! och arg var hon ……… mycket arg vill jag säga o jag vet vad de gett anledning till :(

efter att ha släppt av honom åkte jag o Martina hemåt igen med ett stop i Borås för att äta o när Martina får välja så blir de McDonalds …. ingen favorit precis men de var längesedan så de fick gå !!!  var även inne i lite affärer runtomkring knalleland men hittade inget kuligt så vi åkte vidare hemåt. gjorde ytterligare ett stop och de blev på fyndlagret i Tranemo :)   där köpte vi lite grann men inget speciellt :)

IMG_1233

väl hemma igen så var jag helt slut ……….. men kunde inte släppa att chefen ringt. med ont i magen och huvudvärk lade jag mig på soffan för att vila lite men ingen ro kroppen …………