Taggar

, , , , , , , , , , , ,

sov länge o mådde pyton när jag vaknade idag. kissade vovvar på baksidan o kröp tillbaka ner i sängen en stund till. låg där och funderade ……….. fan heller att jag tänker acceptera detta …….. de kan inte vara meningen att jag ska bli straffad för detta !!! tänker absolut inte låta denna skiten stanna vid att de är jag som blir straffad för något som jag inte gjort ………… dags att ryka upp sig :)

har under förmiddagen först kontaktat arbetsförmedlingen och fått en tid där imorgon. enligt min handläggare så verkar de inte var riktigt korrekt men han rekommenderad mig att ta kontakt med facket ……….. så de gjorde jag det :)  ringde facket ……… är inte medlem men jag kan ju bli :)  ska även träffa dom imorgon ….. och efter vad jag berättat för dem så kan de inte gå till så här !!!  känner mig lite mer hoppfull efter dessa två samtal men de är mycket annat som ska klaffa men jag tänker inte ge mig :)

duschade och gjorde mig iordning ……… åkte sen till M för att dricka lite kaffe o tjata av mig ……. vilket var i stort behov :)  stackars M som fick sitta o lyssna på mig o mitt himla tjatande om de som hände men de är väl de som vänner är till för ……. säger även tack till bästa Tone för att du alltid finns där för mig i vått och torrt. du är bäst Tone ………. klart allra bäst :)  men erkänner att de var så roligt att träffa M igen ….. de var verkligen längesedan vi satt o tjatade :) vi har till och med varit ute och ätit middag tillsammans ……….. ovanligt avslappnat o trevligt :)

hann inte hem innan min underbara moster ringde o sa hon kommer förbi med lite fika ……. så på med kaffet o nu har hon precis åkt hem. de känns jättebra att även med henne fått prata av mig lite …….. skönt med människor som orkar lyssna utan att bara fördöma o klaga på vad man gör och säger ……..   Tack moster för sällskapet :)

nu har jag precis satt en bulldeg för jäsning  o ska nu ut i skogen för en runda med mina fina fyrbenta vänner ……… skön onsdag där ute :)