Taggar

, , , , , , , , , ,

jag vaknade jättetidigt o de första jag tänkte på var mitt möte med facket. kunde inte somna om så de var lika bra att ta skogspromenaden på en gång så var den gjord på förmiddagen iallafall …………….  långt frukost o lite datafördriv sen vart de iväg !!!

Bildresultat för kommunal

jag kommer få hjälp, de är de enda jag skriver …….. tiden får utvisa vilken hjälp de blir o vad facket kommer fram till ………… de värsta är väl att de tar sån tid !!!  vill ju att de ska hända nu. hade gärna skrivit om de men som alla förstår vill jag inte tala om så att en viss person är så förberedd på vad som kommer ….. de får bli som de blir :) bloggar med säkerhet om de som hänt kommande tid …………

eftersom jag tror detta kan bli en lång ”semester” så måste jag se till att hitta på något att göra på dagarna ……… visst jag låter vovvar vara ute men jag kan ju inte vara i skogen hela dagarna ……. flyttar ju oxå snart men de tar ju inte så lång tid att packa ner mitt hem när de kommer till den dagen !!!  jaja, tycker om att läsa och virkar o sen går de ju bra att dricka vin …….. då kanske jag kan sova iallafall :P

skeleton