Taggar

, , , , , , , , , ,

har sovit ända till kl 9 …….. gick ändå och lade mig ganska tidigt i går kväll !!! jag sover inte bra längre ……… somnar inte lika fort, är jättetrött men ligger vaken länge innan jag somnar, vaknar hela tiden o kan inte somna om på en gång som jag alltid har kunnat göra tidigare …….. detta är inte bra :(

tog en lagom runda till skogen o sen åkte jag för att hämta upp M ….. vi ska till Värnamo idag för att sätta upp lappar om loppisen som är på lördag (24/10) ….. lite naiv var jag nog för inte trodde jag att vi skulle vara iväg så länge, inte för att jag inte hade en bra dag med M men jag hade nog inte sagt ok till köra om jag vetat hur lång tid de tog. men de kändes mer än bra när jag väl var hemma. de var verkligen skönt med en dag i en väns sällskap. de var nog precis vad jag behövde …. Tack för en superbra dag :)

IMG_1253

kan ju inte påstå att jag blir smalare men gott var de :)   våfflan till M o glassen till mig som efterrätt ………… mums mums :)

IMG_1254

väl hemma igen så tog jag ytterligare en runda i skogen. scooby fick springa lös en liten stund o de är alltid uppskattat från hans sida …. de syns så väl :) o de tar bort lite mer energi än om vi bara promenerar i koppel …. fina bästa scooby :)   nu har jag suttit i soffan en stund o börjar bli hungrig ……. så stekt potatis o ägg blir bra till kvällsmat :)