Taggar

, , , , , ,

idag mår jag inte bra :(   svag, orkeslös och  känner mig väldigt nedstämd :(

sov alldeles för länge men inte så konstigt när jag låg o läste till nästan klockan var 3 inatt. släckte lampan o försökte komma till ro men de gick inte. de kröp i kroppen, var kissenödig hela tiden, törstig o allt annat man kan komma  på samtidigt som tankarna snurrade alldeles för mycket kring sådant som man ska släppa när man går till sängs !!!

tog en snabb frukost efter de blev de skogen …….. så himla skönt att rensa huvudet. de är bland de bästa för mig och min själ ….. de är att gå i skogen. de promenadstråkar jag har här nere på henja kommer jag att sakna när jag flyttar ……. verkligen sakna :(  hoppas att vi kan hitta fina ställen att promenera på även i vårat kommande boende :)

och  nu sitter jag här ……. helvetes jävla skit säger jag !!!