Taggar

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

en ytterligare jävla skitnatt ……… somnade helt säkert inte före kl 3 inatt :(  vilket i slutändan gör att jag inte kommer upp som jag vill. jag ställde klockan på 8 men måste ha stängt av den i sömnen för jag har inget minne av att den ringt :( vaknade lite innan 10 …. och hela förmiddagen är borta :(   släppte djuren på baksidan o sen blev de frukost ……. lite senare tog jag promenaden med dom o de spelar ju ingen för jag har liksom inget bättre för mig :(

höst

kl 14 hade jag inbokat läkarbesök. de går inte förklara hur ont jag har……. när jag inte mår bra i huvudet så blir kroppen 100 ggr värre …………. konstant smärta och precis överallt ……… fy 17 säger jag bara :(  de är bara att acceptera som min läkare sa, fibron blir mycket värre när något inträffar som påverkar oss negativt !!!  får lite ny medicin utskriven plus att jag ska äta ”diklofenak” ett tag, de är mot inflammationer. läkaren säger att hela min rygg, skuldror, nacke o överarmar är inflammerade :(  kan vara ett led i  FB:n men oxå på grund av att jag en längre tid har gått med överspända muskler på grund av olika anledningar :(  läkaren tyckte att en sjukskrivning var lämpligt men jag bad att få återkomma om de ………… känns ju lite onödigt då jag faktiskt går hemma o inget gör …… men får lön !!! min läkare tyckte oxå att de var dags igen för lite samtal med kurator :(   de kanske hon har rätt i ……. de är liksom lite mycket nu :(  de var många år sedan jag kände mig så här nedstämd :(

vc

åkte till affären för att köpa lite vit fisk åt Vanessa, eller rättare sagt hennes katt …… hennes ”Chewie” mår inte bra. så jag föreslog att hon skulle prova med lite kokt mat först o så ringer jag veterinär imorgon på morgonen ……….. inte lätt att få håll i någon på em :(  sagt o gjort o sen hem till Vanessa o koka fisk ……… o de var inga problem att få i Chewie, han åt som vanligt som om han aldrig sett mat …… det lilla monstret :)

11787310_10153587514229642_852988263_n

nu har jag precis gjort 2 stycken stora formar med ”janssons frestele” …. tänkte åka med den ena till tina o den andra ska jag mumsa på under kvällen :) vanessa är inte så förtjust ide så jag gör något till henne en annan dag :)