Taggar

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

konstigt nog så har faktiskt veckan gått fort …….. har egentligen inte gjort så mycket men får ändå dagarna att gå. idag var jag lagom irriterad …….. herregud vilket liv mina grannar förde kl 6 på morgonen …….. vaknade av att de lät som om dom hade krig där uppe o kunde absolut inte somna om :(  de är inte ofta jag har något att klaga på angående mina grannar …………… huset jag bor i nu är 1000 ggr bättre än där jag bodde före detta ………. jaja, jag kan sova en annan dag :)

IMG_1268

tog en jättelång runda i skogen med vovvar ……….. de var lite blött och emellanåt kunde jag inte bestämma mig om de var kallt eller varmt ….. tror nog att de är lite varmt för att vara så långt gången höst :)   underbart vackert är de i skogen iallafall och jag bara älskar luften som är nu ….. den passar mig för de är så mycket lättare att andas när den är hög och klar :)

IMG_1275

på eftermiddagen mötte jag upp M utanför folkets hus för att iordningställa inför morgondagens loppis :)  hennes dotter o mina båda döttrar var med o hjälpte till o sätta ihop bord o forsla bort stolar …….. de är 17 inget lätt jobb, kroppen blir lite sliten efter vill jag nog påstå !!! framåt halv 8 var de dags att åka ………. M var inte riktigt färdig men jag kände att min kropp orkade inte mycket mer o mina vovvar var i behov av lite utgång så jag tog med mig en pizza hem o sen var min kväll ordnad :)