Taggar

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

idag blev de en bra dag :)   vaknade i lagom tid o har sovit bra inatt ……… en god frukost med kokt ägg, rostat bröd o en stor ”balja” kaffe :)  de är helt underbart att få börja dagen på de sättet ……….. en av få fördelar med att gå hemma på ofrivillig semester …….. sen en lång runda i skogen med mina fina fyrbenta vänner :)

aa

efter de var jag o hämtade Vanessa ……. ville ha sällskap till smålänningen i Bredaryd för att titta på bland annat ett nytt diskställ :)  o Vanessa ville gärna följa med ……. skönt med mamma – dotter dag ……. de var längesedan jag o Nessi var någonstans. hon åker ju ofta i väg med R o jag tar ofta med mig Martina :)  då jag har gett diskmaskinen till Vanessa så fungerar inte riktigt de diskstället jag har nu så därför är jag i behov av ett nytt …….. blev lite beslutsångest för dom hade några att välja mellan men tror nog att jag hittade ett passar mig o mina behov :)

sen åkte vi vidare till ”citygross” i Värnamo ……….. förra gången jag var där med Tina så hittade vi en massa fint o roligt men idag var de inte så mycket ……. dom höll iallafall på att sätta fram och att organisera allt som hör julen till !!!  sen var vi på ”Max” o käkade ……. har bestämt mig att jag tänker aldrig mer betala för att äta på McDonalds men Max är ju bara så himla gott …… smakar som en riktig hamburgare o deras dressing o pommes är precis som de ska vara ………… mumsigt värre :)

max

hemåt igen o till vårat stora köpcentrum  ;)   in på rusta för att köpa mer garn till mitt nya stora projekt …… håller på att virka en mormorspläd till min soffa :)  lägger ut bild lite senare, måste göra lite mer på de innan man får en bra bild på hur de kan komma att se ut när den är färdig ….. men tror den kan bli jättefin :)