Taggar

, , , , , , , , , ,

eller vad ska man säga ……… för svära får jag göra eller ???!!!  sömnen är inget att hurra för denna natten heller :(  var verkligen jättetrött när jag satt i soffan igår o försökte koncentrera mig på tv eller mitt projekt ……… men ögonen ville bara åka ihop o huvudet var någon annanstans. vid halv 11 gick jag o lade mig men tro inte att jag somnade ….. nähä då, kl 02,00 låg jag fortfarande vaken !!! de hjälpte inte ens att räkna fåren som studsade förbi *hmm* …. hade ställt alarmet på halv 7 men redan 05,50 tittade jag på klockan …. hade kunnat somna om men de var dags att gå upp.

Möte i kommunhuset kl 8 …….. ledsen, arg, överkörd, baktalad och helt maktlös mot vad som händer …… skulle så GÄRNA skriva mer men de går INTE ser du !!! när de egentligen kommer de att skriva så är de ju faktiskt jag som bestämmer men INTE NU !!!  Tack gode gud för att de finns professionella människor ……. psykologer, kuratorer o andra som har vigt sitt liv åt människor som behöver någon annan att prata med för att reda ut allt som finns där uppe i huvudet o ställer till besvär emellanåt :(

o tusen tack till mina vänner som orkar lyssna om allt mitt tjat ……. o bästa vännen T är bland de bästa av vänner man kan ha :)   tack för att du tog dig tid och sällskapade mig lite ……… skönt att de faktiskt finns sådana vänner fortfarande :)

feel

vill inte, orkar inte göra något som är av någon nytta idag och så får de bli. skön fredag på er för nu går jag i ide ……… för denna dagen iallafall !!!