Taggar

, , , , , , , , , , , , , , ,

och nu tänker jag använda ovårdat språk igen …. fy för den attans sömnen, jävla skit rent ut sagt, rakt åt helvete faktiskt  :(   vaknade kl 4 på morgonen, kanske hade sovit 3 timmar o var ändå klarvaken ……. låg länge och försökte somna om men inte :(   lät vovvar kissa på baksidan, gjorde mig en kopp te o lade mig till räta i sängen för att läsa tills jag tyckte de var ok att gå upp ………… vid 7 tiden var jag så trött att jag lyckades somna men hade varit bättre att jag gått upp istället för jag sov till kl 10 o de var den hela förmiddagen borta :(

vid 12 tiden kom Vanessa o R hit …….. följde med dom åt lite :)  de var ju skönt att komma ut o att vara med mina tjejer är alltid de bästa för min själ :)  vi var o käkade lite sen ett snabbt stopp på ICA för att handla lite.

IMG_1314

förgyllde min eftermiddag med att baka Vanessas favoritkakor !!! själv tycker jag dom är torra, lite beska men jag är ju inte mycket för kakor så de kanske beror på de :) enligt receptet så blir de bara 24 st så hon fick dem allihopa ……. trodde hon skulle hämta dem imorgon som vi bestämt men hon o R skrämde verkligen skiten ur mig på kvällen. satt i soffan, tittade lite på tv med godis o lite vin …… helt plötsligt bankar de till på altandörr …… o med mörkret på utsidan så såg jag för sjutton ingenting o inte var de väntat heller för den delen ……… jag tror allvarligt att mitt hjärta stannade där lite grann !!! inte skrämd så där när man skriker rakt ut, utan så där rädd att man blir helt paralyserad o så rädd att man inte vet vad man ska göra …….. himla ungar :P

friend

hade mina funderingar under dagen på om jag skulle åka till Smålandsstenar kyrkogård för att tända några ljus ……. men valde att under kvällen tända speciellt 3 ljus här hemma ….. åker till kyrkogården en annan dag !!!  när jag har konstiga dagar så tänker på hur du skulle gjort min fina vän som lämnade för tidigt … alltid så positiv, o med kloka tankar o ord för att förklara allt :) saknar dig Marija !!!