Taggar

, , , , , , , , , , , , , , , ,

säger som Ior …. — Kära nån !!!  vad de går fort, redan fredag igen :)  har haft ganska fullt upp denna vecka …… hade ju inte hunnit jobba *blink,blink*  nä skämt åt sido, denna vecka har varit jättebra. lagom att fördriva tiden med. mycket social tid med människor som jag tycker om :)  och jag har sovit ”lite” bättre åtminstone ….. men de stora som jag känner själv är att jag inte är så nedstämd längre, gråter inte så fort jag tänker på hur jag blivit behandlad o på vad som hänt :(  är givetvis ledsen, upprörd o mer därtill men vad 17 ……. livet går ju faktiskt vidare !!!   Har många gånger tidigare förlitat mig på att sanning, fakta, ärlighet och tålamod löser de mesta !!!

2007-10-04-feeling_better_already

var ute på eftermiddagen och gjorde lite ärenden. var oxå uppe hos Tina en snabbis, måste ju hålla koll på dom där ungdomarna :)  telefonen ringde när jag var på väg ut o när jag satt i bilen och pratade så kom de en person gåendes …… tusen tack till dig för att du hälsade på mig ….. de värmde mitt hjärta o de värmer fortfarande !!!  Tusen tack än en gång …… :)

1312553988-wise_quotes_252Cinspirational_quotes_252Cfunny_quotes_252Clife_quotes_252Clove_quotes__252835_2529

då fällan fortfarande står i skogen så går jag dit efter mörkrets inbrott minst var tredje timma ……………. att gå in i skogen när de är becksvart har jag inga problem med men att gå ut därifrån de är inte helt okej :)   i den väldigt stora tystnaden hörs allt så mycket mer när man går där i mörkret …… löv som faller, träpinnar som knäcks av alla djur som faktiskt finns där i skogen …….. värsta tänkbara är väl att man ska få någon bakom sig eller möta någon som vänder och går efter en ………

mörk