Taggar

, , , , , , , , , ,

blev hämtad av bästa T vid halv 2 ……. hon hade tid att passa i Värnamo så vi åkte direkt dit :)    tog kanske lite längre tid än vad någon av oss hade räknat med men de var helt ok ……… helt klart bättre än att sitta hemma o glo som jag gör hela tiden eller de kanske inte riktigt var sant men jag är mycket hemma iallafall :)

IMG_1379

IMG_1380

efter att T var klar så var vi båda jättehungriga :) jag var inte sugen på hamburgare eller pizza ……. rejält sugen på riktig mat som är gott. T har tidigare varit o ätit på en restaurang som heter ”rosegarden” så dit gick vi :)  en asiatisk restaurang mitt i Värnamo, väldigt fint o en bra meny. de fanns en hel del att välja på men då jg är så himla kräsen när de kommer till kött så tog jag ”kyckling red curry” och de var verkligen jättegott. lagom starkt och kycklingen bara smälte i munnen ……. rekommenderas helt klart …….. T åt fläskfilé med helstekt potatis o beasås :) smakade på fläskfilé och den var jättegod den oxå ……. mätta o belåtna bar de iväg hemåt igen.

Tusen tack bästa du för en skön o avslappnad eftermiddag :)