Taggar

, , , , , , , , , ,

gick o lade mig vid 12 tiden i går kväll eller natt kanske man säger …….. iallafall så somnade jag ju, inga problem där men vaknade och tittade upp i taket o klockan visade 03,13 och jag var klarvaken ……… låg kvar i mörkret fast jag kände att de kommer inte att gå, sömnen kommer inte tillbaka !!! tog upp min läsplatta och låg o läste lite men inte blev jag trött av de ……… spelade lite spel på FB som brukar vara sövande men inte de heller ……… så här sitter jag !!!

pc

vid köksbordet och klockan är snart halv 5 och skriver i bloggen :)  ville ha nåt att dricka men kan ju inte dricka kaffe när jag faktiskt vill sova lite till :)  så jag har gjort varm chokladmjölk och en ost smörgås …….. de är helt becksvart ute och faktiskt så de lite mysigt att sitta här …….. har suttit här o surfat runt lite o klockan är halv 7 o jag tänker krypa tillbaka under täcket, se om jag somnar :)