Taggar

, , , , , , , , ,

dagarna dom går ju bara vidare ……… de var iallafall svårt att vakna idag. somnade ganska ok igår men var sååå trött när klockan ringde i morse. hade en tid att passa ………. vilket jag hade delade tankar om !!! för de första så har jag lite frågetecken när de kommer till att träffa en massa nya människor, plus att besöka ett nytt ställe känns så många gånger obekant för mig att de blir rent ut sagt lite ångestladdat :(  men de gick bra …… alla var väldigt snälla och de var skönt att göra lite nytta för en gång skull ……… var länge sedan jag kände mig behövd o de behöver man göra emellanåt …….. bra för själen tror jag :)

adele

efter nästan 4 timmar så var de skönt att komma hem och ta en snabb och uppfriskande promenad med vovvar. de var blött kan jag tillägga men för min del spelar de ingen roll …….. men Minoo gillar de inte :)

sen på eftermiddagen fixade jag mat ………… hade lite lagad kyckling kvar i frysen och till de gjorde jag lite hemmagjort potatismos, konstigt nog så blev även jag mätt :)  behövs inte så mycket när jag är själv och inte behöver de vara märkvärdigt heller :)

gratitude