Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

o då vart de fredag igen ………. veckan har varit så där :(  till och från kanske jag ska säga ….. den började bra men onsdag och torsdag har varit rent ut sagt för jävliga ………. sover inte som jag ska, huvudvärk, superångest o då ska vi inte tala om hur nedstämd och deppig jag känner mig …….. helt sjukt att jag blir så påverkad av allt, önskar verkligen att jag vore lite mer som andra …….. att jag bara kunde sparka av mig de o inte tänka på de så mycket ……. nä de ska vändas o vridas på allt helt tiden :(

lifeme

vaknade vid 8 tiden av att katterna slogs utanför, inte mina!!! dom får inte vara ute på nätterna och jag släpper inte heller ut dom så tidigt. de är de stackars katterna som bor ovanpå mig :(  sitter o jamar o skriker hela tiden om att de vill komma in …. dom är lite skygga o tillbakadragna oxå, säkert därför dom är lätta måltavlor för andra katter här på gården :(  tycker synd om dem iallafall ……. tog lite för lång tid innan de blev insläppta och efter de kunde jag inte sova mer …….. sov i ca 5 timmar iallafall, inte dåligt !!!

psyksoffa

på förmiddagen har jag fått prata av mig igen ………..  de är skönt att göra de men vad de tar energi av mig. och jag får alltid sån himla huvudvärk efteråt …….. de är inte klokt, känner mig helt utpumpad :(  men tur att de finns såna personer som verkligen tycker om att hjälpa på detta sätt !!!

nu tänker jag slappa o ta de lugnt ……… snart kvällen, skönt det !!!