Taggar

, , , , , , , , , , , ,

vaknade vid halv 8 …… låg kvar en liten stund sen rastade jag vovvar ordentligt eftersom dom skulle lämnas ensamma  några timmar !!! kände mig inte hungrig men kanske inte så konstigt då jag åt väldigt sent i går kväll och väldigt mycket :)

strax innan 10 var jag och plockade upp Tina o sen Vanessas o R ……. dags att hälsa på min bästa pappa i Halmstad :)  vi möttes upp inte mitt i centrum utan mer ut mot Östra stranden för jag ville gå o titta på Erikshjälpen ……. de är jättestort i Halmstad och dom har väldigt mycket möbler som dessutom är väldigt fina o fräscha till ett bra pris. dock hittade vi inget idag men de fanns mycket fina o billiga sängar :)

IMG_1414

efter skulle vi äta på ”lotus”   en väldigt populär restaurang, vi fick stå i kö lite men de gick ganska fort :)   buffé med thaimat, väldigt lik Bambu i Bredaryd …….. lite svårt att säga om lotus hade bättre mat men de var helt supergott iallafall. kan vara så att Bambu har mer maträtter att välja på men lotus sushidel hade enormt utbud och de var smaskens :)

IMG_1411

Restaurang Lotus 

efter att vi ätit så hem till pappa en stund. köpte nybakta lussebullar på Östras som vi drack lite gott kaffe till …….. satt länge o prata om de mesta. träffar pappa snart igen visserligen, han ska ju hjälpa mig att flytta IGEN !!!  men sen åker dom till Thailand igen. o denna gången blir dom nog iväg ett tag ………. han visade fina bilder på huset o stranden :)  han har gjort lite men de mesta är som de var när han köpte huset ……… förhoppningsvis får jag ihop pengar till biljett nästa gång och kan följa med dom på lite semester :)

10885100_823012504412572_5454988277426066793_n

 

kom hem lite senare än vad jag tänkte mig men vi hade en bra dag med pappa o uthai ………. synd att de blir så sällan bara, de är ju inte långt men alltid kommer de något emellan !!!