Taggar

, , , , , , , , , ,

vaknade vid halv 8 ……. och kände att de var lika bra att stiga upp på en gång. har sagt till min flytthjälp att de vore bra att börja vid 10 tiden. som vanligt var pappa tidig och syster yster sen !!! men de gick undan ….. tror att vi var 12 st som hjälpte till men de var skönt för då slapp man bära så tunga saker ….. allt blev lite mer jämt fördelat så att säga :)

jag blir faktiskt förundrad fortfarande !!! tänk att de finns snälla människor kvar här i världen ……… fina M, en snäll o väldigt trevlig tjej som bor där jag flyttar ifrån :)  kom till och med o ringde på min dörr för att erbjuda sin hjälp med att vara hundvakt åt mig när vi körde flyttlasset ……….. så underbart fint gjort av henne :)  hon o hennes pojkvän hade scooby o minoo ett par timmar, skönt att slippa tänka på dem iallafall …….. o säkert så mycket lugnare för dem :)

och senare på eftermiddagen blev jag åter igen väldigt förundrad över hur människor faktiskt kan göra en god gärning utan att ha en bakomliggande tanke …………… M & J som haft vovvar på förmiddagen kom o ringde på dörren till min nya bostad men en mycket fin inflyttningspresent :)  dom stannade verkligen en lång stund för att hjälpa mig att komma iordning. J skruvade ner alla fula beslag och skruvade upp mina nya gardinstänger, satte upp lampor och tavlor medans jag o J höll till i köket med porslin o annat som packades …….. vi fick verkligen jättemycket gjort :)

IMG_1439

Super tack till er båda och Minoo hälsar att ni har fått en ny vän ;)