Taggar

, , , , , , , ,

vaknade jättetidigt ….. men sovit gott o framför allt somnade jag på en gång när jag gick och lade mig :) men inte så konstigt kanske ……. efter att har flyttat allt under större delen av dagen ….. packat upp och försökt få lite ordning i allt kaos som de helt klart blev när allt skulle in i min nya lägenhet :) de är en ganska liten tvåa jag flyttat till men tror den kommer passa mig perfekt :)

IMG_1442

mysig stund vid tv:n med kaffe och lite levande ljus medans de fortfarande var mörkt ute ………. typiskt mig men hitta inte mycket att äta som kunde kallas frukost …….. under dagen blir att försöka få så pass ordning att jag med gott samvete kan börja få igång vardagsrutinerna :)  ska bli skönt att slippa gå hemma från och med imorgon …… att få något att fylla dagarna med och att jag kanske kan få anstränga mig lite så att jag blir trött någon gång :)  men kanske framför allt att träffa människor igen :)

Önskar er en riktigt fin 1:a Advent

advent