Taggar

, , , , , , , , , , , ,

kan inte annat än att erkänna att jag var fruktansvärt nervös inför första dagen i nya skolan, på nya utbildningen ….. är lite av de värsta jag vet att vara tvungen att konfrontera ett lite större antal nya människor och samtidigt en ny plats som jag inte känner till !!!

MEN de gick bra :)  åkte ganska tidigt hemifrån, dels på grund av väder och dels för att jag inte riktigt visste vart jag skulle :)  vi var en ganska liten klass och dagen bestod av introduktion och att träffa lärare samt en rundtur på skolan. och jag är inte ensam om att studera på distans och ta mycket eget ansvar för studietiden ………. känns som om de kommer att ta en del av min fritid men samtidigt ska de bli roligt att göra detta och framför allt ska de bli skönt att bli färdigutbildad :)

tyvärr hann de att bli mörkt innan jag o vovvar tog våra långa promenad idag …….. men vi gick en bra runda runt vårat nya hem. de tar väl lite tid innan jag hittar lite nya vägar att rasta oss på ………. men de är ju fortfarande nära till skogen o den sköna naturen.

på kvällen höll jag till i vardagsrummet och försökte få ordning på alla mina böcker …….. har ju som sagt mycket mindre plats men vill ha mina böcker kvar. vilket ifrågasätts mer än av en person ……. jag gillar böcker och jag tycker om att dem i bokhyllan !!!  hade inte tänkt att ha alla mina hyllor men de får nog bli så iallafall …….. försökte rensa ut bland mina böcker men de gick inte :)