Taggar

, , , , , , , ,

klockan är snart 6 …….. o jag är så sliten att jag hittar inte ord för det. vaknade i morse efter att ha sovit jättebra, vilket var skönt och jag kände mig verkligen utvilad och de var längesedan den känslan fanns där på morgonen ……… underbart med en kropp som var full av liv o energi :)

åkte bort till den gamla lägenheten vid 9 tiden och kära mor o min moster kom vid 10 tiden för att hjälpa mig. en himla tur att dom ville hjälpa säger jag, för den städningen hade jag inte gjort på en dag iaf :P inte för att de var smutsigt så men 4 rum, två toaletter och ett ganska stort kök, pust suck och stön säger jag :)

de småsaker som var kvar när vi åkte därifrån för att få lite mat i magen får jag vänta med tills imorgon eller något ……..  o sen går de ju inte städa hur länge som helst …….. efter kl 3 när de börjar skymma så ser man ju inte …….. vi var på Gislegrillen o åt pizza och som vanligt så kan jag inte äta ens en halv pizza så jag tog med mig min hem ………. blir bra kvällsmat för mig senare :)

tusen tack till min mamma och min moster för hjälpen idag, hoppas att jag på något sätt kan återgälda de någon dag ……..