Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

jag är verkligen en hemma människa …… känner mig aldrig ensam när jag är själv hemma ……… tycker om att gå här o fixa lite här o där :)  laga lite mat ….. kanske baka lite …… o framför allt veta att snart kommer mina hjärtan och hälsar på lite …….. mina bästa <3 <3 <3

idag har jag egentligen bara varit utanför dörren för att ta våra promenader ….. jag och vovvarna :)  känner inget behov av att gå ut och de är kanske lite synd för jag kanske skulle behöva de :)   min vän M tjatade på mig att jag skulle följa med henne till Parken idag, de var ”rydell & qwick” där …… kunde till och med fått fribiljett men de är inget som lockar ………. tyvärr kanske jag skulle säga :(

har ätit potatisgratängen jag gjorde igår med lite chilikorv ……. en korv som var helt klart överreklamerad ……… den med ost och bacon är mycket godare :)  annars har jag försökt få iordning i mitt sovrum. suttit en del med mina studier ….. vård och omsorgsdelen är riktigt rolig och intressant ……. har gjort den innan men de skadar inte att göra om den, lika bra när jag ändå håller på :)

trailer från nya filmen :)

på kvällen tittade jag på film nr 2 i serien ”star wars” ….. den nya filmen har ju snart premiär, tror de var den 16 dec ….. kanske skulle gå på bio :)