Taggar

, , , , , , , , ,

de där med att ha disciplin och att koncentrationen ska riktas åt rätt håll är inte så lätt måste jag säga ………… har jättesvårt för att sitta still med mina studier, kommer hela tiden på något jag måste göra :(  behöver verkligen få inte lite rutin på detta med att studera :)  de har ju nyss börjat så förhoppningsvis kommer rutinerna med tiden  :)

idag är de fredag och jag har egentligen inte tänkt göra något alls. men eftersom jag VET att de blir en hektisk vecka som kommer så tror jag att jag ska försöka få färdigt de sista i lägenheten …. och även be ungdomarna komma hit i helgen så att vi kan klä julgranen och kanske baka något julgodis :) Martina tycker om iskonfekt och Vanessa gillar de mesta så kanske lite fudge eller mozartkulor …… de är gott :)

friday

önskar er en riktigt fin fredag där ute