Taggar

, , , , , , , , ,

så typiskt mig ……… vaknade jättetidigt, var på toaletten o sen lade jag mig igen o somnade o sov till efter kl 9 …… hade ju varit lite mysigt att kanske iallafall få se lite luciafirande på tv men nej då :)  jaja de är inte hela världen ………

lucia

har ätit frukost o ska snart ta vovvar på promenad. även idag lyser solen ute ….. när jag var ute igår kändes de inte som om de var 10 dagar kvar till julafton !!!  mer som om de vore en fin september dag med tanke på vädret. och förresten är jag negativ ……. julen kan faktiskt fara åt helvete enligt mig ……… har inte lust med detta överhuvudtaget !!!  just nu hatar allt som har med julklappar, julmat o bak att göra ……… har lite svårt att tro att alla runt omkring mig är så jävla positiva till allt som har med julen att göra …….. för mig är de bara en massa måsten o får ångest o känner mig stressad över allt som inte är som de ska vara :( så då var de sagt !!!

58fc9dfc3f9d3f0198cd8ecc41e211fc