Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

uppe med tuppen idag :)  dags för seminarium nr 2 i psykiatri :) erkänner att jag kunde nog varit mer påläst men har verkligen svårt att sitta still hemma o hitta tillräckligt med motivation för att sitta o läsa !!!  finns ju så mycket annat att göra ju :) men efter ca 1,5 timmas svettning med mycket diskussioner så är jag godkänd även i detta tema :)  betyg på de kommer senare men så himla skönt att även de är avklarat :)

godkänd

var ute o gick med vovvar en stund när jag kom hem o sen blev de lite mat i magen ……… o tänk va trött man kan bli av det :)  gick o lade mig för att vila o givetvis somnade jag …….. sov i nästan 2 timmar men de var skönt. o huvudvärken var borta när jag vaknade så de var ju nåt gott med det hela. hade precis tänkt att diska o fixa lite mat till kvällen när jag fick besök, så bra ytterligare en anledning att inte plugga :)  tack för besöket M …. vi ses snart igen :)

nu har jag suttit med böckerna igen …… i omgångar för de var ju de där med koncentrationen ……… men detta prov tror jag inte man behöver plugga lika mycket inför ….. ska nog fixa de imorgon :)  skön kväll där ute till er alla ……. ta hand om er :)

845561527-48523-obstacles