Taggar

, , , , , , ,

snart är de är julafton och de känns inte så mycket roligare bara för att de är 2 dagar kvar !!!  de är för mycket som snurrar i huvudet på mig :(  o de mesta som gnager och inte vill släppa är på grund av EN person. tänk att maktmissbruk kan ställa till de så mycket ……. min önskelista inför julen är inte lång men första plats önskar jag något man egentligen inte ska önska sig ……… Men Karma kommer att slå tillbaka !!! jag vet de, för jag har sett de innan ……… God Jul på dig !!!

har nu ätit frukost ………. köpte mig nybakade frallor innan jag åkte hem från mitt besök o den underbara människan som gör att jag faktiskt mår bättre ……… och även om hon får betalt för de så gör hon ett underbart jobb :)  ska snart städa lite o sen får jag se om jag får med mig mina döttrar på lite julgodis tillverkning :)

thuesday

skön tisdag till er där ute ……….. till er som förtjänar de säger jag då utan att verka de minsta bitter !!!