Taggar

, , , , , , , , , ,

har tillbringat hela dagen hemma och inte gjort något speciellt. Vanessa o R skulle till hans pappa idag och Martina ville vara hemma hos sig sa hon så då blev de så :)  har inte ens lagat mat …. eller jo de har jag till hälften kanske man kan säga :)   har gjort potatismos och ätit upp min skinka och lite varmrökt lax till de …… blev väldigt belåten med de och mätt oxå :)

på eftermiddagen innan de blev mörkt fick jag besök av bästa vännen T …… så skönt med vänner som bryr sig o som man kan vara avslappnad tillsammans med. sen att de blir liksom lite pricken över I när hon oxå hjälpte mig att få upp staketet på baksidan … vissa saker är liksom lite svårt att få gjorda när de kommer till  att få tummen ur så att säga ……… tyvärr är de lite för mycket sånt nu för tiden. får inte hälften gjort som jag fick tidigare när jag jobbade  *hmm*

hela kvällen var jag parkerad i soffan …… med min platta i knät eller tittandes på film …….. kände mig trött redan vid 9 tiden men satt faktiskt uppe ända till kl 12 ……. sen somnade jag gott :)