Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

o min kära dotter Vanessa har tjatat i 2 veckor nu om att hon behöver åka någonstans för att hitta något att ta på sig till nyårsafton. Värnamo och Jönköping är avbokat för henne o R så jag föreslog Ge-Kås när vi åkte hem från Smålandsstenar häromdagen o de har tydligen fastnat :)  så idag skulle vi åka vid 13 tiden hade vi planerat men vid halv 10 börja hon tjata om att vi skulle åka NU !!!  men att få alla att synka en ny tid i våran lilla familj är inte de lättaste men johodå …….. Vanessa fick liv i Martina och satte fart på henne …….. jag var ute o gick med vovvsar när hon ringde o sa att jag kunde plocka upp Martina kl 11 o sen hämta henne o R :) jaja … vill man något så ser man till att få de gjort de märks :)

min ekonomi är ju inte vad den ska vara så jag handlade inte så mycket :(  och givetvis när man inte har så mycket pengar så finns de massor av saker man skulle vilja köpa :) men sånt är livet :)

blålångkofta

köpte mig iallafall en ny väska som jag kan ha till skolan och två stycken långa koftor ………. en blå som passar när jag har mina jeans och en svart för de är ju lite ovanligt (läs=mest varje dag/hela tiden) att jag har svarta byxor på mig :) men de bästa var ändå att få tillbringa dagen med mina fina ungdomar ………..

risken för att låta som en repig skiva så satt jag själv på kvällen, men jag gillar det …….. de är bland de bästa med att jag bor ensam nu. jag sitter i soffan  hur mycket jag vill och jag gör vad jag vill :)  tittade lite film och satt o letade uppsatsämnen för min inlämningsuppgift som ska vara gjord om 2 veckor ……… känner att jag vill börja och att inte vara ute i sista minuten …….. skön söndag eller kanske jag ska säga — en perfekt söndag ……… precis så som den ska vara :)