Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

o kära nån, vaknar o tittar upp i taket o klockan visar 10,31 ……… men herregud, jag har sovit bort hela förmiddagen !!! vilken tur att jag inte ska någonstans egentligen …. förutom då att vara chaufför ikväll åt alla ungdomarna :)

de är de här med nyår ……. kan inte komma ihåg att jag faktiskt har firat nyår någon annanstans än hemma sen jag skaffade mig scooby (+ Milou, hans bror) !!!  han är väldigt rädd för raketer och smällare, de har visserligen blivit lite bättre med åren men jag skulle aldrig, då menar jag ALDRIG lämna honom ensam mitt på nyårsnatten när de är som värst med allt smällande o blixtrande …….

IMG_1106

jag kommer ihåg en nyår för jag tror de var 7 eller 8 år sedan, blev jag bjuden på nyårsfest men jag när jag påpekade att jag inte kunde lämna scooby  själv så fick jag till svar — men så tråkigt så de blir de väl att sitta själv då !!! medans jag faktiskt hade hoppas på att jag kunde ta med mig vovvar på festen då jag vet att de fanns andra hundar där …… men icke !!!

ibland känner jag mig bitter och väldigt deppig över att jag faktiskt inte har bättre vänner än så ……. att jag verkligen kommer att sitta här hemma för typ nionde nyåret i rad helt ensam !!!  har inte varit helt ensam alla åren, nåt nyår har faktiskt Vanessa stannat hemma för att vara med mig och de är verkligen så fint gjort av henne. men jag unnar dom verkligen att vara med vänner en kväll och natt som denna …. hoppas dom får en underbar nyårsfest och att dom ser framemot de nya året, mina älskade tjejer :)

18839_1370860590597_1204227308_31103786_4281385_n